Veelgestelde vragen

Hoe kan ik Hond&Halsband het beste bereiken?
Telefoon: +31(0)13 – 302 94 22
Vragen over producten en bestellingen: support@hondenhalsband.nl
Vragen over facturen en betalingen: administratie@hondenhalsband.nl
Algemene vrageninfo@hondenhalsband.nl

Is hondenhalsband ook actief op social media?
Natuurlijk is Hond en halsband actief op social media
Zo zijn ze bijvoorbeeld te vinden op Facebook: https://www.facebook.com/hondenhalsband/

Ik heb de juiste nekomtrek doorgegeven, maar heb de verkeerde maat halsband ontvangen. Krijg ik de juiste maat gratis toegestuurd?
Wanneer u de juiste maat heeft doorgegeven, maar wij de verkeerde maat hebben opgestuurd, ligt de fout bij ons en krijgt u zonder dat er verdere kosten aan verbonden zijn, het juiste product toegestuurd.

Ik heb de verkeerde nekomtrek doorgegeven, dus de halsband is te klein/groot. Ik wil graag de juiste halsband ontvangen, hoe werkt dit?
Wanneer u de verkeerde nekomtrek door hebt gegeven en u het product reeds ontvangen heeft, wordt het product met de correcte afmetingen naar u toegestuurd. Echter zijn de verzendkosten voor dat product wel voor u.

Ik heb de perfecte halsband gevonden in jullie webshop, maar niet in de juiste maat. Kan ik die toch bij jullie bestellen?
In het geval dat het product bij ons niet in de juiste maat te verkrijgen is, raden wij u aan contact met ons op te nemen. Indien mogelijk kunnen wij er voor zorgen dat u toch de juiste maat krijgt bij uw product, of komen we tot een mooi alternatief.

Ik ben niet tevreden met de kwaliteit van de bestelde halsband. Krijg ik mijn geld terug?
Wij staan voor hoge kwaliteit, wanneer u niet tevreden bent met de kwaliteit, raden wij u aan om contact met ons op te nemen, gezamenlijk komen we tot een goede oplossing.

De halsband die ik bij jullie heb besteld, is nu al stuk. Wat nu?
Wanneer uw aankoop stuk is, adviseren wij om deze stappen te volgen.
1. Neem contact met ons op, dan wel telefonisch of via e-mail.
2. Stuur ons een foto van het product, waarbij duidelijk te zien is waar het product kapot gegaan is.
3. Laat ons weten wanneer u het product heeft aangeschaft.
Ook hier komen we gezamenlijk tot een oplossing voor dit probleem.

Ik heb me ingeschreven voor jullie nieuwsbrief, maar wil me uitschrijven. Waar kan ik dit doen?
In de nieuwsbrief die u van ons ontvangt zit een link om u uit te schrijven voor de nieuwsbrief

Wat is de levertijd van een bestelling?
Indien het gewenste product op voorraad is, heeft u het product binnen 3 werkdagen in uw bezitting. Met uitzondering van producten van Qwispel, deze producten worden op maat gemaakt, hierdoor is de levering van deze producten iets langer dan 3 werkdagen.

Ik heb een product besteld, maar deze blijkt niet op voorraad. Wat nu?
Wanneer het door u gewenste product niet op voorraad is, is het verstandig om met ons contact op te nemen. Het kan namelijk zo zijn dat er binnenkort een levering plaats vind, waardoor het door u gewenste product op korte termijn weer verkrijgbaar is.

Ik organiseer een evenement voor een goed (honden)doel. Waar kan ik een verzoek indienen voor sponsoring?
Bent u benieuwd of wij uw goede doel willen sponsoren? Neem dan contact met ons op en leg uit wat uw goede doel inhoud en wat u hoopt te verwachten van ons.

Ik maak/verkoop halsbanden en wil mijn producten via jullie webshop aanbieden. Hoe werkt dat?
Maakt u halsbanden? Wilt u ze verkopen? Sluiten ze aan op onze collectie? Dan is er de mogelijkheid dat uw producten op onze webshop verkrijgbaar kunnen zijn. Neem voor meer informatie, contact met ons op.

Kan ik met mijn hond langskomen om de halsband te passen, voordat ik bestel?
Helaas is het niet mogelijk om de door u gewenste halsband te passen. Op het moment zijn onze producten alleen online te bestellen, dit kan echter veranderen in de toekomst als het succes van onze webwinkel uitbreid en wij ook overgaan tot fysieke winkel(s).

Is jullie webshop omgeving beveiligd?
Onze web-omgeving is beveiligd doordat wij gebruik maken van Sitelock + SSL, Dankzij deze programma’s zijn uw gegevens veilig en kunnen ze niet onderschept worden.

Waarom heeft Hond&Halsband geen webshop-keurmerk?
Bij ons staat de klant centraal. Kwaliteit en levering van de producten en de communicatie naar onze klanten staan bij ons op nummer 1. Dit vinden wij belangrijker en meer waardevol dan een simpel keurmerk, of vermelding op de website. Natuurlijk streven we er altijd naar om onze klantvriendelijkheid en service te verbeteren.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Hoe kan dit?
U krijgt van ons altijd een bestelbevestiging, wanneer dit niet het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Mijn bestelling is nog steeds niet binnen. Hoe kan dit?
Wanneer u na de 3 werkdagen nog steeds uw producten niet ontvangen heeft, neem dan contact met ons op. Het kan zo zijn dat er iets fout is gegaan met de levering.

Hoe meet ik de nekomtrek van mijn hond?
Dit kan heel gemakkelijk. Neem een stuk touw, (cadeau)lint of draad en houd deze om de nek van uw hond. Meet de omtrek van de basis van de nek, dus richting de schouderbladen. Neem de omtrek strak op (niet te strak!) en tel daar 2 centimeter bij op. Dit is de maat die u moet aanhouden, wanneer u gaat bestellen.
Voor de uitgebreide uitleg: ga dan naar juiste maat bepalen.

Kan ik bij jullie ook cadeaubonnen kopen?
Bent u opzoek naar een leuk (verjaardags)cadeau of wilt u iemand verrassen? Neem dan contact met ons op zodat wij u wens zo goed mogelijk kunnen verwerken.

Mijn hond is nog in de groei, dus ik weet nog niet welke maat halsband ik nodig heb. Wat raden jullie mij aan?
Wanneer uw hond nog in de groei is, kan het zo zijn dat hij of zij enkele maten kan groeien. Onze halsbanden hebben een marge van 3 a 4 gaatjes verschil. Als u voor een maat kiest moet u rekening houden met de leeftijd van de hond en het ras. Aan de hand daarvan kunt u inschatten hoeveel hij of zij nog gaat groeien. Mocht u nog steeds twijfelen tussen de verschillen de maten? Neem dan contact met ons op en wij helpen u graag verder met kiezen.